Monday, April 28, 2008

Pazartesi, haftanin ilk gunu

Az sonra cikiyorum. 5.30 seansina yetismem gerekiyor. Bu arada sag dizim hala agriyor, belimdeki agri biraz azaldi. Tek sorun bugun yeterince su icmedim. Umarim cok fazla dehydrate olmam.

Dondum. Bugun biraz zor gecti. Dizime fazla yuklenmedim. Oldukca dikkatliydim. Neyseki belim hic problem cikarmadi. Tak tak duvara vurayim:-) Vucudumda son zamanda yeni yeni agrilar turedi zira. Bakalim, devam, civi civiyi sokecek mi gorecegiz. Bugunku niyetimi ablam icin kurdum ve ona guzel enerjimi gonderdim. Insallah almistir:) Ayrica bugun 5 dolari gogus kanserini onlemek icin Susan Love arastirma vakfina bagislanmak uzere kendime pespembe bir skidless yogitoes aldim. Skidless yogitoes'un ozelligi kullandiginiz yoga mat'inin uzerine seriliyor olmasi ve sizinle mat'iniz arasinda hijyenik bir katman olustururken altindaki yuzlerce minik silikon yumrularla yoga yaparken kaymanizi onlemesi. Bir de muthis bir emme kapasitesi var. Eger siz de benim gibi cok terliyorsaniz mutlaka tavsiye ederim. Benim aldigim pembe olan iste bu.

Donuste container store'a ugradim. Ne zamandir market alisverislerini yaptiktan sonra plastik torba kullanmamak adina, cantamda kolayca tasiyabilecegim, hem sik hem de pratik kumas bir poset istiyordum. Container Store'a fis fis sisesi almak icin girdim ama alt tarafi plastik bir fis fis'a 5 dolar gibi sacma bir para odemek istemedigim icin (zaten cok yakinda Turkiye'deyim. Gider pasa pasa zuccaciyeciden 1 liraya alirim) elim bos cikarken iste bunu gordum. Bu markayi daha onceden biliyordum. Alman menseili ve cok guzel, kullanisli, orijinal cantalari var. Ama bu desenli olanini yeni gordum. Almadan edemedim. Artik her zaman yanimda tasiyabilecegim kumas bir posetim var. Mazaret kabul etmiyoruz bundan sonra. Plastik posetlere SON!!! I am officially joining the B.Y.O.B (Bring your own bag) movement.

No comments: